Dziwiszów 2014

2. Liczba uczestników : 4

Darek, Marcin, Zbyszek, Arek

3. Prowadzący : Arkadiusz Kasprowski

4. Trasa : Legnica , Jawor , Myślibórz , Jakuszowa , Wielka Nowa Wieś , Lipa , Podgórki , Dziwiszów , Świerzawa , Złotoryja , Przymówka , Krotoszyce , Dunino , Legnica

5. Ciekawe miejsca i obiekty:

ciekawa jest cała trasa którą przejechaliśmy

zobaczycie na zdjęciach

6. Miejsca odpoczynku:

a) tam gdzie rosły dojrzałe owoce ( maliny , czereśnie , jagody )

b) docelowe miejsce Łysa Góra

c) wieża w Podgórkach

7. Pogoda: pochmurno z przejaśnieniami ciepło 18-23st C

8. Ilość przejechanych kilometrów: 107 km

największa prędkość jaką osiągnęliśmy w czasie zjazdu z górek to 64.2 km/h

czystej jazdy 6h i 44 min

średnia prędkość 15,5 km/h

spalone kalorie 2628,5

9. Dodatkowe informacje: wyjazd godz. 09.20 pociągiem do Jawora następnie już na swoich wierzchowcach ruszyliśmy w drogę. Cała trasa jest bardzo malownicza i wiedzie przez pola , lasy oraz w pobliżu rzek . Cały czas jechaliśmy pod górę a w Podgórkach nachylenie 10% Arek jako jedyny wjechał na szczyt na swoim rumaku. Prawie bez wytchnienia stanęliśmy przed ścianą na Łysą Górę , tu znowu Arek pokazał klasę swojego rumaka i wjechał na szczyt. Na miejscu wykończeni ale również dumni z siebie przystąpiliśmy do konsumpcji naszych przepysznych kanapek i soczystych pomidorków. Po zaspokojeniu kulinarnych potrzeb spacerkiem obeszliśmy szczyt Dziwiszowa , znaleźliśmy miejsce na ewentualne rozbicie namiotu na nocleg. Gdy słoneczko zaczęło na ostro wychylać się zza chmur z prędkością światła zjechaliśmy ze szczytu Łysej. Kierunek obraliśmy na Świerzawe mieliśmy jechać do Pomocnego po ser ale w dniu dzisiejszym Pani Aniela nie miała dla nas porcyjki pysznego sera więc pojechaliśmy spokojnie na Złotoryję. W drodze chyba w Sędziszowej Zbyszek pokazał miejsce gdzie jest jaskinia a przed Złotoryją pokazał skały , jak ściana , zobaczycie na zdjęciach. I tak w pięknym słońcu przez Rzymówkę, Krotoszyce, Dunino dotarliśmy do domu i już czekamy na następną wyprawę. Powrót przed 21.00.